Problémy s objednávkou?

Proč mi nebylo zasláno potvrzení objednávky e-mailem?

Je možné, že vaše potvrzení objednávky skončilo ve složce se spamem?

Pokud jste neobdrželi e-mailové potvrzení ihned po zadání objednávky, možná jste zadali nesprávnou e-mailovou adresu nebo nebyl proces objednávky dokončen správně.

V tomto případě kontaktujte náš zákaznický servis Rádi vám pomůžeme!

Jak můžu změnit nebo zrušit objednávku?

Změny musí zpracovat náš zákaznický servis! Dokud nebyla vaše objednávka zabalena a připravena k odeslání, můžete jí snadno změnit nebo zrušit.

Snažíme se vyhovět vašim požadavkům. Pokud byl ale balíček již zabalen a připraven k odeslání, nelze provést žádné další změny.

Pokud balíček ještě nebyl zabalen nebo dodán, objednávku zablokujeme, dokud od vás neobdržíme konkrétní žádost o změnu.

Upozorňujeme, že pokud zrušíte objednávku jednotlivých produktů, mohou být účtovány další poplatky za doručení, pokud celková hodnota objednávky klesne pod minimální částku platnou pro dopravu zdarma.

Pokud je váš balíček již v procesu odeslání, musíte ho vrátit, abyste mohli provést změny nebo zrušení.

Za účelem včasného zpracování jakýchkoliv změn žádáme o zaslání emailu s následujícími informacemi:

  • Příjmení a jméno
  • Číslo objednávky
  • Požadavky na úpravu nebo zrušení (číslo položky, barva, velikost atd.)

Pokud dojde ke zrušení objednávky v momentě, kdy už jsme od vás obdrželi danou finanční částku, dejte nám prosím vědět, zda chcete částku obdržet ve formě poukázky nebo zda jí máme převést zpět na vás účet. (Pokud platíte kreditní kartou, prostřednictvím PayPal nebo Sofortüberweisung, proces je velmi snadný a rychlý. Pokud jste zaplatili platbou na fakturu, uveďte prosím také svůj IBAN a BIC.)

Pokud jste do svého balíčku něco přidali, uveďte prosím, jaký způsob platby chcete použít pro uhrazení dodatečných nákladů.

Mohu později změnit způsob platby?

Zvolený způsob platby bohužel nelze po zadání objednávky změnit.

Pokud jste zvolili nesprávný způsob platby, obraťte se na náš zákaznický servis.

Pokud jste vybrali zálohovou platbu, můžete ji změnit na platbu prostřednictvím PayPal nebo platbu na dobírku. Platba kreditní kartou je možná pouze v případě, že jste u nás již zaregistrovali svou kreditní kartu. Údaje o vaší kreditní kartě není možné zaslat e-mailem.

Je také možné změnit způsob platby na platbu prostřednictvím PayPal. Pro tuto platbu je nezbytné, abyste měli přístup ke svému účtu PayPal. Převeďte prosím nezaplacenou částku na náš účet PayPal:

paypal@niceshops.com

Tak se dostanete k vašemu účtu PayPal:

Zadejte https://www.paypal.com.

Klikněte na "Odeslat peníze přátelům a rodině“. Zadejte prosím svou e-mailovou adresu spojenou s vaším účtem PayPal. Poté zadejte naši e-mailovou adresu. Do referenčního pole zadejte číslo objednávky. Zadejte nezaplacenou částku a klikněte na "další".

Jak mohu později změnit dodací adresu?

Dodací adresu můžete změnit prostřednictvím našeho zákaznického servisu. Pokud byl váš balíček již odeslán, náš zákaznický servis o tom informuje přepravní službu. Nemůžeme však zaručit, že balíček bude doručen na změněnou dodací adresu.

Kde je moje zásilka?

V sekci "Moje objednávky" najdete přehled vašich posledních objednávek. Můžete sledovat stav svých objednávek a zobrazit konkrétní podrobnosti týkající se těchto objednávek.

Po odeslání objednávky z našeho skladu bude na uvedenou e-mailovou adresu zasláno potvrzení o odeslání. Zde najdete také kód na sledování vaší zásilky.

Nebyli jste doma?

V tomto případě se nabízí různé možnosti: příslušná zásilková služba se pokusí balíček doručit znovu nebo obdržíte upozornění, že váš balíček byl uložen na nejbližší poště. V případě, že si nejste jisti, kde váš balíček zrovna je, využijte služby sledování zásilek - tak můžete rychle zjistit, kde se vaše zásilka zrovna nachází.

Nezapomeňte, že můžete vaší zásilku nechat doručit na jinou dodací adresu - například na vaše pracoviště.

V tomto případě se nabízí různé možnosti: příslušná zásilková služba se pokusí balíček doručit znovu nebo obdržíte upozornění, že váš balíček byl uložen na nejbližší poště. V případě, že si nejste jisti, kde váš balíček zrovna je, využijte služby sledování zásilek - tak můžete rychle zjistit, kde se vaše zásilka zrovna nachází.

Nezapomeňte, že můžete vaší zásilku nechat doručit na jinou dodací adresu - například na vaše pracoviště.

UPS - pokus o doručení zásilky

Pokud zásilka nemohla být doručena příjemci nebo náhradnímu příjemci, obdrží příjemce oznamovací kartu, pomocí které může zásilku vyzvednout do pěti pracovních dnů na konkrétní pobočce UPS Access Point, nebo s ní může požádat společnost UPS o opakovaný pokus o doručení.

Pokud zásilka nebude vyzvednuta v době skladovací lhůty nebo pokud nemohla být předána během opakovaného pokusu o doručení, bude považována za nedoručitelnou a bude vrácena odesílateli.

Malý tip: nechte balíček doručit do UPS Access Point, abyste ho mohli kdykoliv pohodlně vyzvednout.

Zásilka je poškozená. Jak postupovat?

Pokud jste obdrželi poškozenou zásilku, převezměte jí pouze pod podmínkou, že vám bude vystaveno potvrzení o škodě. Pokud nemůže být škoda potvrzena kurýrem nebo danou službou, zásilku v žádném případě nepřebírejte!

Všimli jste si, že je zásilka poškozená až po jejím otevření? V tom případě zkontrolujte prosím obsah celé zásilky a rozsah škod. Pokud je poškozeno i zboží, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis.

Důležité: Pokud obdržíte poškozené zboží (nebo obal), potřebujeme od vás fotografii, abychom mohli postupovat dále. Fotografii nám zašlete e-mailem spolu s vašimi kontaktními údaji. Nevyhazujte prosím obal nebo obsah zásilky, budeme je potřebovat k uplatnění nároku na náhradu!

Vezměte prosím na vědomí, že nepřijímáme žádnou odpovědnost za škody způsobené přepravními službami.

Zásilka se ztratila. Jak postupovat?

Už uplynulo několik dní a stále jste balíček neobdrželi? Nepřišlo vám žádné oznámení a balíček není ani u vašeho souseda? V tom případě kontaktujte náš zákaznický servis. Uděláme vše co je v našich silách, abychom balíček našli, a v případě potřeby vydáme příkaz k šetření ohledně jeho umístění.

Byl vám doručen nesprávný produkt?

To nás opravdu velmi mrzí a omlouváme se za nepříjemnosti!

Obraťte se prosím neprodleně na náš zákaznický servis.

Zásilka není kompletní?

V tomto případě je možné, že se jedná o částečnou dodávku. Zkontrolujte prosím údaje na faktuře.

Pokud se nejedná o částečnou objednávku a nějaká položka v zásilce chybí, velmi se omlouváme. Chyba je na naší straně.

Žádáme vás, abyste nás neprodleně kontaktovali.