Podmínky pro časté dotazy k produktům (FAQ)

Podmínky pro psaní častých otázek k produktům (FAQ)

Při psaní otázky nebo odpovědi postupujte podle následujících pokynů:

  • Při kladení nebo zodpovídaní dotazů se soustřeďte výhradně na produkt a skutečné zkušenosti s ním.
  • Otázka nebo odpověď by se neměla vztahovat na naše zákaznické služby, zpracování objednávek nebo přepravu. Máte-li jakékoliv dotazy týkající se nákupu nebo komentáře k našemu obchodu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
  • Uveďte konkrétní podrobnosti. To usnadní odpověď na otázku a učiní odpověď užitečnější.
  • Nezapomeňte, že účelem častých dotazů je odpovědět na konkrétní otázky týkající se produktů nebo poskytnout podporu jiným zákazníkům, kteří zvažují nákup tohoto produktu.

Vyhrazujeme si právo smazat nebo zablokovat otázku nebo odpověď, pokud obsahuje některou z následujících možností:

  • Informace, které se netýkají samotného produktu.
  • Obscénnosti, pomlouvačné popisy nebo jiné jazyky, které nejsou vhodné pro veřejné fórum.
  • Ceny, reklama, spam nebo odkazy na jiné produkty, nabídky, webové stránky nebo konkurenty.
  • E-mailové adresy, telefonní čísla, odkazy na jiné webové stránky a kontaktní informace.
  • Kritické nebo škodlivé komentáře k dalším recenzím na webu.
  • Všechny obrázky znázorňující nesprávné použití zboží.

Pokud nám chcete poskytnout zpětnou vazbu na náš výběr produktů, ceny, zpracování objednávek a doručovací služby, nebo položit další případné dotazy našemu zákaznického servisu, nezadávejte je do našeho systému FAQ. Naši pracovníci zákaznického servisu tyto dotazy nevidí, a proto nemohou rychle reagovat. Obraťte se přímo na náš zákaznický servis.

Děkujeme, že jste si udělali čas a podělili se o své dotazy a zkušenosti s ostatními!